Вопрос Как создать новые анимации?

  • 3
  • 0
Контакты для связи отсутствуют.
Я хочу создать свою анимацию скелета игрока для wos базы или других похожих, например анимацию физ упражнений, как мне ее можно сделать? в поисковых системах мне выдает типичный результат по покадровому видео из положений регдола игрока
 
Решение

Готовую анимацию нужно скомпилировать под WOS

If you'd like to integrate your animations with the animation base it's very simple. Compile the animations as seperate models, and compile a new model that $IncludeModel's those files. The new model must be named after one of the extension slots. You can choose the number yourself. The QC entries are as follows:

$modelname player/wiltos/anim_extension_modX.mdl // Where X is a number from 1 to 20
$IncludeModel "YOUR ANIMATION MODEL PATH HERE"

Example QC:
$modelname player/wiltos/anim_extension_mod5.mdl // The extension name
$IncludeModel "player/dod_player_shared.mdl" // Includes all shared DOD:S Player animations

The register to...
  • 489
  • 4
  • 93
Контакты для связи отсутствуют.

Готовую анимацию нужно скомпилировать под WOS

If you'd like to integrate your animations with the animation base it's very simple. Compile the animations as seperate models, and compile a new model that $IncludeModel's those files. The new model must be named after one of the extension slots. You can choose the number yourself. The QC entries are as follows:

$modelname player/wiltos/anim_extension_modX.mdl // Where X is a number from 1 to 20
$IncludeModel "YOUR ANIMATION MODEL PATH HERE"

Example QC:
$modelname player/wiltos/anim_extension_mod5.mdl // The extension name
$IncludeModel "player/dod_player_shared.mdl" // Includes all shared DOD:S Player animations

The register to check if the base installed in any of your addon is a simple table check as such:

wOS.AnimExtension.Mounted[]

You may also do GENDER SPECIFIC inclusions using the following:

$modelname player/wiltos/anim_extension_GENDERLETTER_modX.mdl // Where X is a number from 1 to 20, GENDERLETTER is either f, m, or z
$IncludeModel "YOUR ANIMATION MODEL PATH HERE"
 
  • 3
  • 0
Контакты для связи отсутствуют.

Готовую анимацию нужно скомпилировать под WOS<...>
Скачать исходные анимации и сделать их как модель модель и вставить через код? спасибо))
пойду смотреть и делать
 
Сверху Снизу